keskiviikko 5. joulukuuta 2007

Iso tyttö

Kävin tänään hakemassa influenssarokotuksen. Olihan se otettava, kun työnantaja tarjoaa. Olin erikoisen reipas, sillä piikki ei sattunut lainkaan - siis iso tyttö ;)

Sain luvan mennä jumppaan rokotuksesta huolimatta, mutta työterkkari varoitteli mahdollisesta päänsärystä. "Ei mikään pääsärky minuun pysty, kun ei rokotuskaan sattunut", ajattelin. Tässä sitä nyt kuitenkin maataan reporankana sohvalla mahtipäänsärky seurana. Ei kovin kivaa.

Jumpassa oli kuitenkin kivaa. Kuukauden verran uudella salilla ravanneena voisin jopa rohjeta väittää olevani uudestisyntynyt, siis ainakin kuvainnollisesti. Yhtään ei haittaa se, etten pääse hetihetiheti töistä suoraan sohvalle, vaan jopa odotan jumppaa ja kuntosalia. Jos joku olisi pari vuotta sitten sanonut, että minua puraisee jumppakärpänen eikä se aiheuta minussa allergiaoireita, olisin väittänyt hulluksi ja nauranut päälle.

Ei naurata enää, ei. Tai tarkemmin ajatellen naurattaa varsin makeasti, koska tämä urheilu tekee niin pirun hyvää. Taidan olla tässäkin mielessä iso tyttö, ja jos se on minusta kiinni, olen pian timmi, kiinteä ja superhyväkuntoinen iso tyttö.

2 kommenttia:

Kirsikka kirjoitti...

Lähetä pliis se jumppakärpänen (ja mielellään vahvistuksena vielä muutama tuhat sen kaveriakin) tänne. Olen nyt maannut viikon sohvalla seuranani Kauko Säädin, mr. Raffel ja hänen seuralaisensa Valio Jäätelö.

Kohta alkaa ahdistaa... :(

Aimo annos kirjoitti...

Bzzzzzzz....

Täältä tulee ja pistää. Mä olin kyllä ihan tosissani, että tulisit sinne salille mun kanssa. Käytät sen ykkösen kortin nyt loppuun ja pinkaset kadun toiselle puolen kärpästelemään. Saatan jopa tulla sun kanssa porealtaaseen, jos olet oikein kiltti.