sunnuntai 14. joulukuuta 2008

Taas se aika vuodesta

Joulukortit on nyt vihdoin kirjoitettu. Muutamaa lukuun ottamatta kaikissa on osoitteetkin. Jos ensi vuonna olisin himpun verran aikaisemmin liikenteessä. Edes päivän tai 12 tuntia.

Haaveilen salaa siitä, että joskus minulla on intoa askarrella joulukortit ihan itse. Voi kyllä ihan hyvin olla mahdollista, ettei se aika koita kovinkaan pian. Minulla kun ei ole järin voimakasta askartelutaipumusta ja nakkisormineni olen hukassa jopa lahjapaketoinnin kanssa. Ja siitäpä tulikin mieleeni, että pari lahjaa odottaa paketoimista. Huokaus.

Vielä reilu viikko ja sitten jään kahden viikon lomalle. Sitä ennen on pari ikävää juttua edessä, sillä ensi tiistaina tutkitaan tätä ja aatonaattona on Mummun hautajaiset. Joulukortteja kirjoittaessani totesin miehelleni, että tänä vuonna ei sitten tarvitse laittaa Mummulle joulukorttia.

2 kommenttia:

Anu kirjoitti...

Voi sentään miten ikävä joulunalusaika sinulla on. Kurjaa. Toivon koko sydämestäni ettei sinulla todeta mitään vaikeaa sairautta.
Turha sinun on miettiä joulukorttien tekemistä, koska et tykkää puuhasta. Ei kaikkien tarvitse tehdä kaikkea!!! Kaupoissa on aivan mielettömän ihania joulukortteja. Minä tutkin niitä aina, kun menen telineiden ohi. Ajatuksella valittu valmis kortti on yhtä iso (joskus isompikin) ilo kuin itsetehty kortti. Usko pois!

Stansta kirjoitti...

Lohduttaako yhtään, että ollaan jo 16. päivän puolella ja mulla on kortit tuossa vielä kirjoittamatta..? Ei muakaan.

Toivottavasti saat hyviä uutisia!