maanantai 1. joulukuuta 2008

Takaisin sateeseen

Lumi tuli ja meni. Olisi vaan ollut tällainen keli viikko sitten lauantaina, niin ei olisi ollut mitään hätää. No, hätäkin tuli ja meni. Uudella autolla olen ajanut jo vähän enemmän eikä iso kokokaan hirvitä enää yhtään. Hevonen on selätetty ja olen kammennut itseni ruhon päälle. Huh, mikä mielikuva.

Lumen kaikottua olen kyllä ollut entistä väsyneempi. Jumpalle olen ehtinyt harmillisen vähän, mutta päiväunimaassa on tullut vietettyä sitäkin enemmän aikaa. Eilen kaksi tuntia ja tänään tunti. Vähemmästäkin kai väsyy.

Tämä viikko on sitten yhtä lentämistä. Huomenna on lähtö kahdeksi päiväksi Tampereelle työporukan kanssa kehittymään ja pikkujouluilemaan. Tulemme takaisin keskiviikkona neljän korvilla ja säntään suorin vartaloin kerien toisiin pikkujouluihin Helsinkiin. Torstaina pitäisi sitten jaksaa käydä kaupassa ja siivota kämppä viikonloppua varten. Ei paha rasti, mutta veikkaan olevani vähemmän aurinkoinen näihin aikoihin torstaista.

Onneksi perjantaina on tiedossa kaikkea ihanaa ja kivaa. Rakkaat ystävämme tulevat kylään. Syömme meillä isommalla porukalla (kaiketi isomman porukan) ja menemme sitten illaksi ja yöksi Apulannan keikalle. Lauantaina on erään toisen ihanan ystävän 30-vuotisjuhlat, joita juhlitaan 50-luvun hengessä. Aikasta mukavalta kuulostaa. Eikö?

Nyt on kuitenkin ihan oikeasti pakattava tai olen todella pahassa pulassa aamulla, kun työkaveri poimii minut kyytiinsä. Kun vielä tietäisin mitä ottaa mukaan.

Ei kommentteja: