tiistai 4. elokuuta 2009

The v is silent

Vispilät, vatkain, vaniljasokeri ja kulho.

Mitä yhteistä näillä neljällä on? Kyllä, unohdin ne kotiin lähtiessäni töihin aamulla. Olin niin polleana muistettuani kakun (mahtavaa, hyvä minä), pensasmustikat, kermavaahdot ja hyytelösokerin, että unohdin aivan tyystin sen ihan pienen yksityiskohdan kerman vatkaamisesta. Työpaikalla ei luonnollisestikaan ole vatkainta, mitä me toimistoihmiset sellaisella tekisimmekään.

Kävin sitten lounastauolla kotona, onneksi asumme (vielä vähän aikaa) keskustassa, joten kotiin ei ollut pitkä matka. Siskolleni kehaisin vielä puhelimessa muistavani helposti nelikon: vispilät, vatkain, vaniljasokeri ja kulho. Kaikkihan ne alkavat v-kirjaimella. Vkulho.

Ehkä tämä juuri alkanut äitiysloma tulee ihan hyvään saumaan.

6 kommenttia:

Emmi kirjoitti...

Nauti äippälomasta täysin rinnoin! ;D Halit!

Holly kirjoitti...

Kakku kuulostaa aivan ihanalle, valkosuklaata ja mustikkaa, nams! Mutta liivatteiden kanssa pelaaminen on ihan yhtä kidutusta.

Sinulla on sitten laskettu aika suht' samaan aikaan kuin minulla aikoinaan. Minulla alkoi virallinen äitiysloma viikkoa myöhemmin, mutta olin jäänyt jo juhannukselta sairaslomalle.

vilukissi kirjoitti...

Siinäpäs oli 4 kovaa veetä, niin ku ny se vkulhokin hheheh :)

Susikairan akka kirjoitti...

Ymmärsin heti että sen täytyy olla vatkauskulho:D Hyvää äitiyslomaa ja pakkausintoa ja kaikkea semmoista! (Aa syntyi 9.9. ja muutimme uuteen kotiin 31.8. joten voin hyvin kuvitella tilanteesi nyt.)

Sipulix kirjoitti...

:D kiitos illan tyrkähdyksistä, mä täällä lopettelin just pakastimen sulattelua ja tsekkasin kellon 00:40, ööö pitäisi kai nukkuakin joskus. Tsemit sinne -kaikkeen!

Aimo kirjoitti...

Vkiitokset :)