keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Varpajaiset

Miehellä oli perjantaina varpajaiset. Näin väsynyttä porukkaa meillä oli lauantaina.



Varpajaiset olivat ilmeisen onnistuneet ja mies oli tyytyväinen. Minäkin olin tyytyväinen ja iloisesti yllättynyt, kun selvisi, että mies oli tilannut minulle perjantaiksi hieronnan.

Varpajaiset järjestettiin saunatilassa, jota vuokraa samassa kiinteistössä toimiva hieroja. Menimme perjantaina hyvissä ajoin saunalle järjestelemään paikkoja ja viemään tekemäni ruoat. Hieroja tuli neljän pintaan paikalle ja sovimme käytännön asioista.

Vuokrasopimuksen kirjoittamisen jälkeen hieroja sanoi minulle "sä lähdetkin sitten mun mukaan". Olin aivan ymmyrkäisenä. Minäkö? Pääsin hämmästyksekseni hierottavaksi miehen hekotellessa onnistunutta yllätystään. Ihanaa!

Varpajaisista jäi mukavien muistojen (ja osittain muistamattomuuden) lisäksi kaksi pyyhettä, kolmet kalsarit, kaksi paitaa ja yksi sukka.



Miehen kaverit tuntien vaatekappaleet ovat meillä hamaan ikuisuuteen, joten pesin vaatteet. Eivätpähän ainakaan haise. Vaatteet siis, ei kaverit.

Korjaus 1.10.: Niitä sukkia olikin kaksi. Yksi musta ja yksi valkoinen.

3 kommenttia:

emmi kirjoitti...

Näin äkkiseltään en ainakaan tunnista meidän perheen vaatekappaleiksi.. ;)

Anu kirjoitti...

Ihana, aivan ihana kuva!!!

Susikairan akka kirjoitti...

Oi miten ihana yllätys äidille:) Ja niin hurmaava kuva!