maanantai 23. marraskuuta 2009

Reissun päälle

Matka on puoliksi tehty - tai ainakin pirun hyvin suunniteltu. Tiistaina suuntaamme laivalla Tukholmaan, sieltä kahdeksi päiväksi Kalmariin ja jälleen Tukholmaan.

Pakkaaminenkin sujui hurjan kivuttomasti Sisun avustuksella.



Tästä lähdettiin. Sisulla oli hurjan hauskaa, vaikka kuvassa haukotuttaakin. Vaatteet viuhuivat ja minä kerroin pakkausvinkkejä.




Ja tähän tultiin. Alimpana minun pakaasini, sitten Sisun tavarat ja vaatteet (rätit vie yllättävän paljon tilaa, kröhöm) ja päällimmäisenä miehen kassi. Sitten hyttilaukku, jossa on tarpeet yhdeksi yöksi, tietokonelaukku ja minun käsiveskani.

Minä, vannoiutunut käsilaukkuihminen, olen Sisun syntymän jälkeen käyttänyt tasan kaksi kertaa käsilaukkua. Minun tavarani ovat jotenkin lipashtaneet hoitolaukkuun vaippojen ja vaihtovaatteiden joukkoon, se on vaan niin kätevää, kun kaikki on samassa laukussa. En olisi koskaan uskonut, en ikuna.

(Tällä kertaa latureita ei unohdeta kotiin.)

3 kommenttia:

Holly kirjoitti...

Hyvää matkaa! Pakkaukset ovat ainakin viimeisen päälle! Ja totta, lasten rätit vievät tilaa, mutta muistaakseni niitä saa ruottinmaaltakin :) ja ehkä laivaltakin, en ole varma.

Sipulix kirjoitti...

Hyvää matkaa...toivottavasti peräsin pysyy kunnossa...

Aimo kirjoitti...

Holly, olen pakannut niin monta rättiä, että voisi kuvitella Ruotsin olevan niiden suhteen kehitysmaa. Laivalta sai (valitettavasti) ainakin lastenvaatteita :D

Sipulix, ei tainnut pysyä kunnossa ;)