perjantai 4. joulukuuta 2009

Kortteja, kiitos

Muut askartelevat (tai ovat jo askarrelleet) joulukortteja, mutta meillä vasta väkerretään ristiäisten kiitoskortteja.


Valmispohjat Sinooperista, samoin toivottomasti tuhraava kynä. Menee hermot. Miten yksi kynä voi kirjoittaa yhden sanan ihan nätisti ja seuraavat kymmenen on pelkkää suttua?

Eiliseen iltaan mennessä on valmistunut neljä korttia, kolme on pilalla ja yksitoista vielä tekemättä. Lisäksi keittiöön on saatu aikaiseksi kamala sotku.

Tänään ostan lisää liimaa, uuden hopeatussin ja opettelen kirjoittamaan kauniimmin.

Olen entistä vakuuttuneempi siitä, että minulta puuttuu jonkinlainen askartelugeeni. Olen paskartelija.

5 kommenttia:

Anu kirjoitti...

Nuo hopea- ja kultatussit on pirun vaikeita käyttää!!! Välillä ei tule mitään ja sitten tulee hirvittää klimppi ja kortti on pilalla. Gggrrhhh...
Olen päätynyt tulostamaan pidemmät tekstit paperille ja liimaamaan ne sitten kortteihin. Helppoa ja nättiä.

Aimo kirjoitti...

Niin ovat! Löysin onneksi Tiimarista sellaisia, joissa on kovempi ja kapeampi pää. Tuon ensimmäisen tussin pää meni ihan mössöksi.
Kutsukortit tulostin, mutta näihin yritin saada henkilökohtaisempaa tunnelmaa kirjoittamalla itse - puuh :D

Sipulix kirjoitti...

Täällä toinen paskartelija ilmoittautuu- kaikenhuipuksi mä en edes tykkää siitä touhusta. Vihaan liimaisia sormia ja kaikkea nöyhtää mitä liimaan aina tarttuu ja sitä hopeatussia löytyy seuraavan vuoden aikana ihan mistä sattuu. Uuuh. Mä otan AINA kuvan apinoista, kirjotan MUSTALLA tussilla siihen jotain ja laitan kuvat postiin, ILMAN ASKARTELUA!

Laura kirjoitti...

hopea- ja kultatussit eivät koskaan toimikaan. mä oon siirtynyt geelikyniin, joista tulee aina siisti jälki :)

Aimo kirjoitti...

Sipulix, meidän joulukortit olivat tänä vuonna harvassa (toistaiseksi 5 kpl) ja ostokortit. Kaikki (p)askarteluinto kului kiitoskortteihin.

Laura, pettymyksekseni en millään löytänyt geelikyniä Tiimarista - olen nimittäin todennut saman kuin sinä.