sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Tyhmästä päästä kärsii molemmat silmät

Flunssa on tältä erää voitettu. Enää on pientä nuhaisuutta isommassa ja pienemmässä nokassa. Minä sain kiusakseni vielä sidekalvotulehduksen, ensin vasempaan silmääni ja sitten ehdittyäni jo luulla tulehduksen menneen ohi, oikeaan silmääni.

Olin ennen tulehdusta ollut jo viikonlopun ilman meikkejä ja luonnollisesti koko lääkekuurin ajan ihan olmina silmämeikittä. Tietysti kuvittelin hölmönä voivani käyttää meikkejäni ihan normaalisti, kun tulehdus oli podettu ja lääkekuuri käytetty. Hyvin kuviteltu, sain tulehduksen sitten toiseen silmääni. Onneksi tulehdus ei tarttunut Sisuun (kop, koputetaan puuta).

Nyt sitten viskon vahingosta viisastuneena roskiin alle kuukausi sitten ostetun ripsivärin, kajalin, eyelinerin ja uudehkon luomivärin. Olin nimittäin meikata päräyttänyt itseni täyteen tällinkiin, kun pitkästä aikaa taas pystyin meikkaamaan. Hirvittää ajatellakin uusien ostamista. Kertarysäyksenä se on melkoinen paukku, vaikka käytäkin ihan perusmeikkejä, Lumenea ja sen sellaisia.

Flunssan selättäneenä uskaltauduin tänään jumpalle - edellisestä kerrasta kun on vierähtänyt jo hyvä tovi. Ohjelmassa oli tänään sisäpyöräilyä, jumppaa ja venyttelyä. Puoli tuntia kutakin, tai niin ainakin luulin ja huikkasin miehelle lähtiessäni. Poljin onnesta soikeana ihan kunnon vastuksilla ja ihmettelin, ettei ohjaaja höllää tahtia tunnin loppua kohden. Olin katsonut pyöräilytunnin keston väärin, se ei ollutkaan 30 minuuttia vaan 55. Jumppahetki venähtikin sitten 1,5 tunnista kahteen, mutta pojat pärjäsivät kotosalla hyvin.

Jumpalta lähtiessäni soitin miehelle, joka kertoi laittaneensa minulle saunan päälle. Ah autuutta, sunnuntainen päiväsauna. Mies jutteli minulle Sisun vaippaa vaihtaessaan ja piti puhelimen kaiuttimella. Sisun ilme oli kuulemma ollut näkemisen arvoinen, kun ääneni oli kuulunut puhelimesta.

Ei kommentteja: