torstai 4. helmikuuta 2010

Kelaa, hei!

Soitin tänään Kelaan kysyäkseni vanhempainvapaan jakamisesta. Huhtikuun ensimmäinen ja miehen puolisko vanhempainvapaasta lähenevät uhkaavasti, joten oli muutama selvitettävä asia.

Olin kuulkaa saamastani palvelusta aivan häpnaadilla lyöty. Puheluuni vastasi todella ystävällinen nainen, joka jaksoi selvittää minulle juurta jaksaen kaikki kuviot ja päivämäärät. Puhelun jälkeen ei jäänyt mitään epäselvää ja minulle tuli hurjan hyvä mieli. Sain jo viime kesänä Kelassa hyvää palvelua, kun häin äitiys- ja vanhempainrahaa. Sama linja jatkui miehen isyysloman kanssa, kun sitä selviteltiin joulukuussa.

Oho, Kela ei olekaan se kamala peikko, jota opiskeluaikana pelättiin ja inhottiin.

Hyvää palvelua on tällä viikolla saatu muualtakin. Tein marraskuussa terveethampaat.fi:n kautta vuoden harjatilauksen koko perheelle. Yksi satsi harjoja (Sisulle lasten ja miehelle keskikova harja sekä minulle vaihtopää sähköhammasharjaan) ehti jo tulla heti tilauksen tehtyäni ja ensi viikolla on luvassa seuraava. Vaan sitten mies kävikin korjauttamassa purukalustoaan hammaslääkärissä ja sai muhkean laskun lisäksi komennon siirtyä välittömästi käyttämään sähköhammasharjaa.

Miehelle tilaamani ja maksamani tavalliset harjat olisivat siis jääneet vähän niin kuin turhaksi, joten otin yhteyttä firmaan. Ystävällinen vastaus viestiini tuli yhdeksässä minuutissa ja lopputuloksena oli todella tyytyväinen asiakas.

Vapise, hammaspeikko.

6 kommenttia:

Laura kirjoitti...

tuo hammaspalvelu oli ihan uusi tuttavuus ja taidampa siirtyä itse perheineni myös asiakkaaksi. kiitos vinkistä!

vilukissi kirjoitti...

Enpäs ollutkaan kuullut, kiitos! Sähköhammasharjasta...pakko kait se on hankkia, mulle suositeltiin kanssa. Olen tainnut liian nopsaan harjata hampaitani, "alta pois systeemillä", sähköhammasharja olisi tehokkaampi.

Anne kirjoitti...

Mukavaa, että KELAsta on jollain hyviäkin kokemuksia!

Perheenäiti kirjoitti...

Minä olen aikoinani ulkomaan elävänä asioinut KELAn ulkomaan osaston kanssa ja saanut aina ylihyvää palvelua. Kiva, että sinullekin osui asiansa osaava henkilö langan päähän.

Holly kirjoitti...

Kerran näinkin päin :).

Patonki kirjoitti...

Kelan ulkomaan osasto tosiaan toimii kuten pitääkin, nopeasti, asiallisesti ja mukavasti. Hyvä että myös kotimaan osasto yllättänyt positiivisesti!