keskiviikko 21. huhtikuuta 2010

Pätkii, pätkii

Vanhuus ei taaskaan tullut yksin. Otin päivän vitamiinit ja kalaöljyn purkeista esille, sitten siirryin tekemään jotain ihan muuta. Hetkeä myöhemmin en enää muistanut, olinko syönyt tabletteja ja kapseleita ollenkaan. Onneksi joukossa oli kalaöljy, joten homma selvisi isolla vissyhuikalla. "Röyh, joo söin mä ne."

Täytin siis maanantaina vuosia. Tuntuu kuin olisin ollut kahdeksantoista vasta eilen - tai ainakin kymmenen vuotta sitten. Huoh. Kyllä aika rientää ja muisti pätkii.

7 kommenttia:

Susikairan akka kirjoitti...

Hyvää synttäriä:) Mun täti laittaa vitamiinitabletit pöydälle, niin ei sitten tarvi kuulemma miettiä tuliko ne otettua ja montako kertaa. Siitä seuraava vaihe on vissiin dosetti;D

Susikairan akka kirjoitti...

Siis laittaa seuraavan päivän tabletit edellisenä iltana pöydälle:)

Sari kirjoitti...

Onnea! :) Ja ikä ei tosiaan tule yksi, jos ei kolota, niin sitten ei muista. :D Ainakin mulla se menee niin ja yleensä molemmat vaivat on yhtä aikaa.

vilukissi kirjoitti...

Onnea!! Olin aika nuorehko, kun ystävättäreni teetti mulle dosetin, sellaisen nätin pöydällä pidettävän savesta tehdyn...nyt se on käytössä, ei tulisi muuten mitään, heh!! Siihen laitan jopa d-vitamiininkin...Tervetuloa, kiinni et mua onneksi koskaan saa!!

Pilviharso kirjoitti...

Paljon Onnea! Melkein on sama pvm meillä, mutta vuosi on takuuvarmasti eri.

Niina kirjoitti...

:D Hauska juttu. Mutta onnea! :)

Sipulix kirjoitti...

Onneks olkoon, tuo röyhtäys on kyllä pettämätön, vieläkin puistattaa lapsena niellyt kalanmaksaöljy lusikallista -karseeta touhua -koko päivän sai sitten jälkimakua!