maanantai 11. lokakuuta 2010

Nopean toiminnan joukot

Viikko sitten maanantaina minulla napsahti. Ei Sisun ensimmäisen korvatulehduksen takia, vaan ihan konkreettisesti napsahti. Lisäilin muina naisina mustapippuria pöperöön, kun pippurimyllyn toinen kahva napsahti poikki. Tuosta noin vaan.


Olin saanut kätevän jääkaappimagneettimyllyn anopiltani joku aika sitten. Olisiko peräti ollut vielä tämän vuoden puolella. Kovin vanhasta vehkeestä ei siis ollut kyse.

Sulattelin asiaa tiistaihin. Kyseessä ei ollut iso tappio, mutta pippurimylly oli lähes jokapäiväisessä käytössä. En löytänyt maahantuojaa netistä, joten laitoin viestiä valmistajalle.

Seuraavana päivänä, siis keskiviikkona, sain viestin suomalaiselta maahantuojalta. Valmistaja oli välittänyt viestini heille. Ystävällisessä viestissä pyydettiin toimittamaan yhteystiedot yhteydenottoa varten ja kuva rikkoutuneesta myllystä. Vastasin viestiin nopeasti ja lähes yhtä nopeasti soi puhelimeni. Kertasimme vielä tapauksen ja puhelimen toisessa päässä ollut mukava nainen otti osoitteeni ylös. Uusi pippurimylly lähetettäisiin minulle vielä samalla viikolla.

Tänään sain postissa uuden myllyn ja se on jo päässyt käyttöön.

Hurjan hyvää ja nopeaa palvelua.

2 kommenttia:

JOnna kirjoitti...

Eksyin tänne jotain ihan ihmekautta. Pakko kommentoida tietysti, koska sivupalkissa niin kovasti siihen kehoitetaan ;) Asiaa siis. Voiko todellakin olla Suomessa noin hyvää asiakaspalvelua. Se on kyllä ehdottomasti mainitsemisen arvoinen juttu :) Hauska blogi, kirjoitat hyvin!

Jaana-Maija kirjoitti...

Tuo ansaitsi kyllä jo julkisen tunnustuksen. Edelleen odotan Iskusta sohvan jalkoja, jotka lupasivat lähettää elokuun puolivälissä eli ikuisuus sitten. Sanoivat, että tulevat kahdessa viikossa. Kovin ovat pitkät Iskun viikot.