maanantai 8. lokakuuta 2012

Absurdeja tilanteita, osa miljoona

Siivosin herkkukaapin ja annoin pienille ihmisille syötäväksi pääsiäisjämät eli kaki Rölli-yllätysmunaa.

Sisu sai pikkuauton, jonka juju oli liikkeessä nouseva konepelti. Koneoelti ei tosin noussut eikä auto liikkunut. Sini sai örkin, joka unohtui melkein heti.

Sisun autokin olisi unohtunut, mutta siitä tuli äkkiä maailman tärkein. Menin nimittäin vahingossa imuroimaan sen pirun kotteron toisen rengasparin pölypussin sisuksiin. Sisu tietenkin huomasi sen. Tietenkin. Jokainen kolmevuotiaan äiti tietää, mitä tästä seurasi.

"Mun aaaaaaauuuutoooooniiiiiii! Mun autoni!"

"Kulta, mä etsin sen. Mä etsin sen."

"Mun aaaaaaaauuuutooiiniiii! Ne renkaat!"

Hyvästä yrityksestä huolimatta en koskaan löytänyt renkaita. Piilotin pikkuautonkin syvälle roskikseen, kun tilanne oli mennyt ohi.


1 kommentti:

Hanna Kopra kirjoitti...

Eiieieieieieieieiiiii! Törkeää! Ja niin tyypillistä.